søndag 27. mai 2012

"Natt te igår, så drømt æ at æ å ei te vannj ein buss på ett lodd på harrytur i Sverige, åsså vist det sæ at dennj bussen va ein transformer, å at den va slæm, så vi måtta slåss mot den, så hollj vi på å tapt. Men så kom du, du va catwoman, å hadd samla sammen ett team, da hadd vi åvertake læl :D Fikk itj me mæ koss det ennjt, vart vækka -.-"

Ei venninne drømte om meg da hun sov i april. Det er slike ting man skal ta vare på, er det ikke? Skrive det ned, huske det, ta det frem når du er lei deg forså å finne trøst i det? Siden denne bloggen er like mye en dagbok som en bokblogg har jeg bestemt meg for at jeg kan fylle den med hva jeg vil og jeg vil fylle den med blant annet drømmer, både mine og andres. Det som er viktig er ikke ufeilbare innlegg uten skrivefeil men å prøve å skrive noe, å uttrykke noe, å gi noe av seg selv hver dag. Det er en måte å disiplinere seg selv på, å lære seg å legge merke det i rundt seg, alltid la seg engasjere, alltid inspirere. Jeg liker det. Senere skal også jeg tegne en tegning hver dag, slik Kat Von D gjør.

2 kommentarer:

  1. Jeg visste det, det er du som er Catwoman!

    Jeg liker bloggen din, du blogger så "pure" på en måte. Blir alltid glad når jeg leser det du skriver :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ååå du er bra søt og du ja! Nå er jeg kjempe glad, det er så motiverende å få slike tilbakemeldinger! :D

      Slett

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama