lørdag 15. september 2012

Trilogi om jotnen og krigsguden Tyr av Andreas Bull-Hansen

Nei, jeg har ikke lest trilogien, jeg har fått den anbefalt av Svenna. Tidligere bøker han har anbefalt og som jeg har lest er Hell's Angels av Hunter S. Thompson og trilogien om Arn av Jan Guillou. Trilogien om jotnen og krigsguden Tyr av  Andreas Bull-Hansen aner jeg ikke hva handler om, jeg skal lese den uansett. Det jeg vet er at den består av bøkene Jotnens hjemkomst , Før de ni verdener styrter ned og snart, den kommende Ragnarok. Det fant jeg ut på hjemmesiden til forfatteren, det er greit å opplyse om kilden de gangene man faktisk har en. Jeg liker trilogier, jeg har en greie for dem, jeg leser sjelden fantasi, jeg synes ikke jeg kan kose meg hele tiden, jeg vil heller utfordre meg selv titt og ofte og lese bøker jeg ikke har valgt selv eller som dukker opp på magisk vis uten min innblanding. De tidligere bøkene Svenna har anbefalt er typisk "manne-litteratur". Greit det. Jeg leser hva som helst og trilogier er ikke meg i mot. Ragnarok’ utgis i midten av september, kanskje er den allerede ute når dette innlegget blir publisert. I dag når jeg skriver dette er den tredje september.


Oppdatering: Den har kommet ut! Den er å få tak i blant annet her.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

SAMLESNING: PIRANESI AV SUSANNA CLARKE