torsdag 26. november 2015

tilllsammans av Audun Mortensen



elin: va FAAAN håller du på med? jeg HATAR dig!! 
jessica: men lugna neeer dig 
elin: du är JÄVVLA dum i huvet! (heller melk over hodet til jessica) 
jessica: din JÄÄVLA IDIOT!! va FAAN gör du!?! jag HATAR DIG!! 
(slår og lugger elin) 
elin: ai!  
(birgitta, elins mor, kommer inn på kjøkkenet og blir stående i døråpningen med et bedrøvet ansiktsuttrykk) 
birgitta: nämen SLUUUTA, va håller NII på med? 
jessica: ja du får fråga ELIIIN det! 
birgitta: jag BEGRIPER inte . . . JAG är så TRÖTT på det HÄR . . . jag har jobbat hela natten  
elin: ja forlåt, det var inte meningen att vekka dig 
jessica: och vad FAAAN ska jag ha på mig NU DÅÅ!?! 
birgitta: jaha, och vad var det den här gongen då? 
elin: hon tog den siste o'boyen 
birgitta: . . . hon tog den siste o'boyen 



Fra side 121 i boka alle forteller meg hvor bra jeg er i tilfelle jeg blir det av Audun Mortensen.



5 kommentarer:

  1. Å nei... Den siste O'Boyen... Krise! :-P
    Utdraget minner meg om noe, men husker ikke hva. En film jeg så en gang kanskje.

    SvarSlett
  2. Haha, jeg har lest diktsamlingen, men dette hadde jeg helt glemt. Det er jo bare direkte sitater fra Fucking Åmål.

    SvarSlett
    Svar
    1. Er det! Jeg har bare sett filmen 1 gang og det er leenge siden. Kunne tenkt meg å se den på nytt.

      Typisk Audun da.

      Slett
    2. Hah! Det var fra en film jeg hadde sett. Fucking Åmål selvsagt!

      Slett

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama