lørdag 2. juli 2016

ET RØDT BELTE I EI HVIT BUKSE




* 
i dag har jeg sett: fugler på himmelen, ungdom på en parkeringsplass, skyggen av nakne grener på en fioloett pullover, en mosegrodd fotgjengerovergang, akvariefisk, et rødt belte i ei hvit bukse, et burgunder motorsykkeltrekk trukket over en motorsykkel (jeg så ikke motorsykkelen), S tørket svetten, W sette en strikk i håret, E bruke en fjernkontroll og kanskje tusen andre ting og jeg husket det du sa en gang, som jeg tror du hadde annetstedsfra, om at alt bare venter på å bli lagt merke til, at hele verden venter på vår oppmerksomhet, det er ganske fint, natta (00:53)  

*


Fra side 155 i God morgen og god natt av Nils-Øivind Haagensen.



Jeg har også en 


OG EN 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

SAMLESNING: PIRANESI AV SUSANNA CLARKE