torsdag 21. desember 2017

ADVENTSKALENDER TO TUSEN OG SYTTEN #21



ved vindauget har 
eg bordet og symaskina 
ein stol til meg og ein til 
dei som kjem, eg har seng
og kiste og eit skåp med 
klede, eg har omn både
oppe og nede, eg har
utsikt til vatnet, eg 
treng ikkje meir

og så er 
det ho som ligg
i vindaugskarmen på 
vadmålsteppe, med haka
på potane og mel så glad
lissipus heiter ho, kjetto 
seier eg når det kjem 
folk 

no løftar ho haka og slikkar 
handbaken min, tilsøvnen tek 
henne, og hovudet, med fuktig
nase og kitlande verhår, legg seg
over potane, øyretippane framleis
vare for alle lydar utanfrå, som då
sjur i går svinga ljåen, lissipus låg
samankropen i sengemørkret
og øyra virra

men 
singermaskina
og ho er dei beste 
vener, dei mel 
saman her i 
glaset mitt

eg treng 
ikkje meir


Fra side 46 i diktboka Urd av Ruth Lillegraven. 


Jeg har også en Musikkblogg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama